Zaprto od 31.12.16 do 4.1.16

POSTOPEK NAKUPA.

Nakup v spletni otroški trgovini www.sladkesanje.si je enostaven in varen. Vstopna stran otroške spletne trgovine je izhodišče za vaš nakup ali brskanje po ostalih vsebinah, kot so kategorije, podkategorije in ostale informacije. 


Začetek nakupa
Na vstopni strani spletne trgovine sladke sanje boste našli več možnih orodij za opravljanje nakupa:

Prednost otroške spletne trgovine www.sladkesanje.si je, da ne glede na izbran način opravljanja nakupa lahko v nadaljevanju svoj izbor še vedno zožate z uporabo ostalih navedenih orodij.

Najden izdelek
Podstran z izbranim izdelkom je zadnja postaja pred dodajanjem izdelka v košarico. Vsebuje mnogo informacij, s katerimi si lahko pomagate pri odločitvi ali nadaljevanju nakupovaja. Pod imenom izdelka je naveden kratek opis, ki največkrat vsebuje povzetek celotnega opisa izdelka, ter sliko izdelka, ki jo lahko s priročno lupo (kazalcem miške) povečate. Ob sliki oziroma pod kratkim opisom je navedena cena izdelka ter morebitna akcijska cena. Rdeč (roza) gumb “V košarico” poleg cene idelka je namenjen dodajanju izdelka v vašo košarico. 

Izdelku je dodan tudi opis, ki predstavi glavne značilnosti izdelka. 
V kolikor je izdelek na zalogi, ga je vedno mogoče dodati v košarico. Najpogosteje bo izdelek poslan še isti dan, v zelo redkih primerih pa je čas dobave nekoliko daljši. V tem primeru je nad ceno izdelka zapisan predviden dobavni rok izdelka.
V kolikor izdelka ni na zalogi, gumb “V košarico” pri izdelku ni viden in izdelka ni mogoče dodati v košarico oz. nadeljevati nakupa. V tem primeru vas prosimo, da se za dodatne informacije obrnete na telefon: 


Dodajanje v košarico, izbor načina dostave in načina plačila.
Izdelke lahko v košarico dodate kjerkoli na spletni strani, kjer se izdelek pojavi. To naredite s klikom na gumb “V košarico” ob izdelku. Ko dodate izdelke v košarico lahko nadaljujete z nakupom. Količino izbranega izdelka lahko spremenite proti koncu nakupa, v povzetku nakupa.

Stanje vaše košarice lahko tekom nakupa spremljate v zgornjem desnem kotu strani, kjer je izpisana količina izdelkov v košarici in vrednost nakupa. Tam tudi sklenete vaš nakup s premikom na blagajno ali pa bolj podrobno pregledate Vašo košarico. 

S klikom "Zaključi nakup" v štirih enostavnih korakih:

  1. Pregledate nabor izdelkov ter spremenite količino izdelkov ali pa določen izdelek odstranite,
  2. Izberete ali želite izdelke naročiti kot Gost, kot registrirani uporabnik ali pa bi se morebiti želeli registrirati.
  3. V primeru, da želite izdelke naročiti kot Gostali pa se želite pri nakupu registrirati v naš sistem, nadaljujete tako, da izberete želeno možnost in vpišete svoje podatke za račun. V kolikor bi želeli dostavo na drug naslov, vpišete tudi podatke za dostavo.
  4. V primeru, da ste že registrirani v sistem, pa se zgolj prijavite s svojim uporabniškim računom, nadalje pa se vaši podatki za račun izpišejo samodejno.
  5. Po izbiri naslova za dostavo izberete Način dostave, četudi sistem avtomatično izbere najbolj optimalen način le-te. Za način dostave lahko izberete tudi Osebni prevzem in se po izdelke oglasite osebno v našo poslovalnico, skladišče..
  6. Nato izberete Način plačila - na izbiro imate možnosti: po povzetjupo predračunu..
  7. V naslednjem koraku preverite točnost podatkov prejemnika računa, naslov za dostavo in morebitno točnost vašega naročila,
  8. Zaključite nakup s pregledom vašega naročila in klikom na gumb "Zaključi naročilo" na koncu povzetka nakupa. V primeru, da bi želeli katerega od korakov spremeniti se lahko pomikate nazaj po nakupu ali s kliki na korake v meniju na desni strani okna.


Vaše naročilo bo s tem oddano. Zanj bomo poskrbeli takoj oziroma v najkrajšem možnem času ter z največjo skrbjo. Ker so zadovoljne stranke naša velika vrednota, se bomo za vsako od njih v največji meri potrudili v celotnem ciklu naročila - od Vašega vstopa na stran spletne otroške trgovine www.sladkesanje.si do trenutka, ko boste prejeli vaš paket!

Sledenje pošiljke 
Ko oddate naročilo, prejmete na vaš elektronski naslov povzetek naročila, kasneje pa še potrditev oz. dodatne statuse obdelave vašega naročila. Ko le-tega odpošljemo, po Vaši želji prejmete na vaš elektronski naslov številko vašega paketa oz. pošiljke, ter povezavo do strani, kjer pošiljko lahko  spremljate na njeni celotni poti do vas. S pomočjo sistema sledenja in s svojo unikatno številko pošiljke je moč videti, kje se trenutno nahaja paket in predvideti preostali čas do obiska dostavljalca.
Številko vaše pošiljke lahko enostavno preverite iz svojega profila v seznamu naročil ali pa s klikom na povezavo v elektronskem sporočilu, ki ga dobite v elektronski nabiralnik v trenutku, ko je vaš paket odpremljen iz sladke sanje.
Sistem sledenja pošiljke se vključi takoj, ko paket prispe v zbirni center dostavne službe DPD, paketna distribucija http://www.dpd.com/si

 

PLAČILA IN PLAČILNI POGOJI

Ponudba izdelkov 
Zaradi narave spletnega poslovanja, se ponudba sproti ažurira in dopolnjuje, tako z novimi izdelki, kakor tudi novo spletno ceno. 

Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta s takojšnjim 100% plačilom z gotovino ob prevzemu, ali plačilu po ponudbi/predračunu na naš poslovni račun. 

Stroški pošiljanja 
Cena stroškov pošiljanja preko dostavne oz. kurirske službe je odvisno od posameznega naročila (glede na število paketov) stroški dostave so navedeni pri posameznih artiklih na naši spletni strani. 

Stroški pošiljanja so zaračunani in navedeni na naročilu in računu za izdobavljenim blagom in jih poravnate skupaj z zneskom naročila ob prevzemu pošiljke, ali plačilu na poslovni račun. Pošiljko vam bosta tako dostavila pošta DPDv dopoldanskem in po predhodnem dogovoru v popoldanskem času! V kolikor v času dostave (dopoldanskem času) niste dosegljivi na domačem naslovu oz. na naslovu, ki ste ga pustili za izstavitev računa, lahko ob oddaji naročila navedete drug naslov za dostavo, saj nam je pomembno, da je pošiljka dostavljena na naslov kjer ste dosegljvi oz. je dosegljiv nekdo, ki bi pošiljko lahko prevzel. V kolikor na naslovu za dostavo v času dostave nihče ne bo dosegljiv, kurir pusti obvestilo o pošiljki ter kje jo lahko prevzamete oz. se z njim dogovorite, kdaj naj le-to ponovno poizkusi izročiti. 

S plačilom pošiljke, ki je poslana preko pošte po povzetju, so povezani stroški plačila provizije, katero plača sladke sanje po trenutno veljavnem ceniku pošte DPD, paketna distribucija.

Načini plačila 

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (velja Spletna cena),
  • z nakazilom na poslovni račun (po ponudbi/predračunu velja Spletna cena). V tem primeru ponudnik kupcu izda račun, z razčlenjenimi stroški in navodili kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in/ali mogoče.

Cene 

Cene so prikazane v bruto zneskih, z vključenim DDV-jem, in oznako z višino % davka, razen če je izrecno napisano drugače. 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. 

V primeru spremembe cene izdelka med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo omogočila v obojestransko zadovoljstvo.

 

Plačilo po povzetju 

V naši spletni trgovini lahko naročite izdelke, plačate pa jih "Po povzetju" oz. poštni službi, ko vam izdelke dostavi na željeni naslov. 


Kurirska služba DPD
V primeru, da bodo izdelki oddani preko kurirske službe, boste naročeno plačali kurirju, ki vam bo paket dostavil. V slednjem primeru ni nobenih dodatnih stroškov.

Osebni prevzem
V kolikor želite lahko izdelke prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja ali v skladišču Maribor po predhodnem dogovoru, vsak delovnik med 9. in 17. uro, najkasneje v treh (3.) delovnih dneh od oddaje naročila. V tem primeru lahko ob prevzemu plačate z gotovino. Lahko pa se tudi poslužite zgoraj navedenih načinov - torej plačilo po predračunu (v tem primeru moramo pred prevzemom potrditi prejem plačila, v nasprotnem primeru plačate blago z gotovino ob prevzemu).

 

Plačilo po predračunu 
V kolikor bi želeli, lahko izdelke naročene v naši spletni trgovini plačate s plačilom na naš poslovni račun. 
Ob oddaji naročila označite, da bi želeli naročene izdelke plačati po predračunu. Že takoj pri oddaji naročila se bodo na strani izpisali podatki potrebni za nakazilo na naš TRR, le-te pa prejmete tudi v e-sporočilu, ki ga takoj po oddaji naročila prejmete na vaš elektronski račun.
V kolikor bi želeli predračun v papirni oz. fizični obliki, nam morate le-to ob oddaji naročila tudi sporočiti. Veljavnost predračuna je tri (3) dni. V kolikor izvedete plačilo, je vedno dobrodošlo, da nam le-to tudi sporočite. V kolikor v treh (3.) delovnih dneh ne prejmemo vašega plačila, naročilo storniramo. V primeru, da bi vseeno želeli izdelke, ki ste jih že naročili, pa je naročilo zaradi neplačila zapadlo, morate ponovno opraviti postopek naročanja/nakupa.

 

DOSTAVA IN DOBAVNI ROKI

DOBAVNI ROKI 


Vsa naročila, ki bodo oddana med tednom (od ponedeljka do petka) do 12. ure, bodo običajno poslana še isti dan oz. v največ 3 delovnih dneh. Končna dobava je odvisna od ponudnika kurirskih oz. poštnih storitev, običajno 1 do 2 delovna dneva po tistem, ko smo naročilo odposlali.
Za izdelke, ki niso na zalogi oziroma jih dobavljamo po naročilu, je dobavni rok predvidoma od 6 do 8 tednov, po prejetem in odobrenem naročilu. Kupec bo o roku dobave obveščen po elektronski pošti in/ali telefonu. 

Naročnik plača stroške dostave skupaj s plačilom naročenih izdelkov v spletni trgovini www.sladkesanje.si

Ob prejemu dostavljenega blaga prejmete originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na strani www.sladkesanje.si

Stroške pakiranja in embalaže krije spletna trgovina. 

Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže.
Naročnik naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke. 

Pridružujemo si pravico podaljšanega roka dostave, zaradi tehničnih ali drugih napak v postopku. V tem primeru se zavezujemo, da bomo naročnika ustrezno obvestili.
V primeru, da z naše strani niste prejeli nobenega obvestila o nakupu, in je od oddaje naročila preteklo že več kot 5 delovnih dni, nas prosimo o tem obvestite preko e-pošte:

 


VRAČILO BLAGA IN REKLAMACIJE

Vračilo blaga 
Kupec ima pravico in lahko, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, kupljeno, neuporabljeno v originalni embalaži blago brez navedbe razloga ali brez odškodnine vrne ponudniku vroku dveh tednov. P primeru da kupec vrača že uporabljen izdelek, sme ponudnik zaračunati odškodnino v višini 70% prodajne vrednosti izdelka na podlagi zakona o varstvu potrošnikov (posledice odstopa od naročila od 43člena naprej). Kupec nosi zgolj sroški vračila blaga, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Če izdelka ni mogoče vrniti po pošti ga ponudnik odpela sam na lastne stroški. O nameravanem vračilu izdelkov oz. odstopu od pogodbe/nakupa, mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer na kontaktni naslov posteljebambino@gmail.com, blago pa vrniti v tridesetih (30.) dneh. Ob vračilu blaga mora kupec sporočiti številko transakcijskega računa, kamor lahko ponudnik vrne kupnino v 14 dneh od prejema blaga.

OBRAZEC ZA VRAČILO V 14 DNEH (KLIKNI)

Reklamacije
V kolikor se dogodi, da kupec prejme naročeno blago, vendar je le-to poškodovano oz. se zdi, da ne ustreza varnostnim standardom, mora le-ta nemudoma obvestiti ponudnika! V kolikor je mogoče ponudnik nadomesti reklamirani izdelek z enakim izpravnim izdelkom. V kolikor to ni mogoče, lahko ponudnik kupcu ponudi drug ali podoben izdelek. V kolikor tudi to ni mogoče ali pa se kupec ne strinja s predlagano zamenjavo, ponudnik v celoti vrne kupnino. 

Škoda
Ponudnik ne nosi odgovornosti za morebitno škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe izdelkov. 

Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil svežo informacijo. 

GARANCIJSKI LIST (KLIKNI)

Varstvo otrok
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke. 

Pritožbe in spori
Nesoglasja ali spore, ki bi nastali pri nakupu ali izvajanjem "SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA", bosta pogodbena partnerja (ponudnik in kupec) reševala sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, je pristojno sodišče v Mariboru. Za vsa dodatna vprašanja smo na voljo na elektronski pošti 

Na naš e-naslov  nam lahko pošljete tudi vaše predloge, mnenja, pritožbe in pohvale. Morebitne pritožbe bomo poizkusili kar se da hitro rešiti, predlogov, mnenj in najbolj seveda pohval pa bomo neizmerno veseli! :)

VAROVANJE PODATKOV

Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost.

Upravitelj Spletne trgovine www.sladkesanje.si  TOMYCO d.o.o (upravitelj), je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Za potrebe poslovanja spletna trgovina zbira naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek,
  • naslov in kraj bivanja,
  • naslov elektronske pošte,
  • uporabniško ime,
  • geslo v šifrirani obliki,
  • ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu.

Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo.

Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na uporabnikov računalnik lahko spletna trgovina shrani tudi nekatere trajne piškotke:

  • identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje ob naslednjem obisku),
  • ter štirje piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).

Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku spletne trgovine shranjujejo trajno. Piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

Upravitelj spletne trgovine lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz.

Upravitelj spletne trgovine podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije) bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

 

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih spletna trgovina zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine.

 

Shrenjevanje pogodb oz. računov

Sklenjena pogodba oz. račun in naročilo se hrani na sedežu podjetja Lackova c.76, 2000 Maribor. V kolikor kupec želi dostopati do shranjenih podatkov, se lahko obrne na e-mail

 

Back to Top

[profiler]
Memory usage: real: 29622272, emalloc: 27645816
Code ProfilerTimeCntEmallocRealMem